Ya se quien eres

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts

.


Click here for Myspace Layouts

miércoles, 9 de junio de 2010

Daddy Lumba. Poison



Daddy Lumba es un cantante ghanés. En la década de 1980, debutó en el highlife con su hit "Yeeye Aka Akwantuo Mu" con Nana Acheampong. Ha sido consecuente con el lanzamiento de varios álbumes de éxito, desde entonces se ha establecido como uno de los cantantes más populares de su género Ghana, Highlife.

En 1999, ganó tres premios incluyendo el de mejor álbum y la canción popular del año en el Music Awards Ghana, Daddy Lumba es comparado a menudo a Kojo Antwi y Dwamena Daasebre, Barima Yeboah también conocido como el Pacificador.


o wo bo, to wobo na
Maɔnka, mɔnka akoma
Nea mepɛ noaa na woreyɛ no
To wo bo, to wobo na
Monwuram, mɔnka dompe mu
Gyasie na ɛku me oh

Bɔ me nnwom ma nkokɔ me
Na bɔ me nnwom ma ɛnwurawura me
DJ, na ɛku me oh
Bɔ me nnwom ma nkokɔ me
Lumba nnwom ma ɛnwurawura me
Ba saa na merewu oh

Kay, Saa nnwom yi die
Kay, ɛma yaresa
Kay, wonom a yaresa oh
Kay, Saa nnwom yi die
Kay, ɛma yaresa
Kay, Sunsum mu ayaresa oh

Chorus
Oh, ntoma kata nneɛma so
Oh, ɔmma me nnwom ɛ (2x)
Oh, ntoma kata nneɛma so (2x)
Oh, ɔmma me nnwom ɛ, ɔde Poison
Ɔmma me nnwom ɛ (2x), ɔde Poison
Ɔmma me nnwom ɛ (2x), ɔde Poison
Ɔmma me nnwom ɛ (2x), ɔde Poison

Maame e, ɛkɔ woho anaa
Me nnwom yii boy, ɛkɔ wo ho anaa
Mekɔ no bɔkɔɔ oh, ewura wo mu anaa
Ɛnyɛ ntorɔ oh, ɔde ɛno ara na ɛku me oh
Ɔde Poison
Daddy e, ɛkɔ woho anaa
Me nnwom yii boy, ewura wo mu anaa
Mekɔ no bɔkɔɔ oh, ewura wo mu anaa
Ɛnyɛ ntorɔ oh, ɔde ɛno ara na ɛku me oh
Ɔde Poison

To wo bo, to wobo na
Maɔnka, mɔnka akoma
Nea mepɛ noaa na woreyɛ no
To wo bo, to wobo na
Monwuram, mɔnka dompe mu
Gyasie na ɛku me oh

Bɔ me nnwom ma nkokɔ me
Na bɔ me nnwom ma ɛnwurawura me
DJ, na ɛku me oh
Bɔ me nnwom ma nkokɔ me
Lumba nnwom ma ɛnwurawura me
Ba saa na merewu oh

Kay, saa nnwom yi die
Kay, ɛma yaresa
Kay, wonom ayaresa oh
Kay, saa nnwom yi die
Kay, ɛma yaresa
Kay, sunsum mu ayaresa oh

Repeat Chorus

Ɔmma me nnwom ɛ
Ntoma kata nneɛma so

No hay comentarios: